پنجمین رویداد سرمایه گذاری فناوری TIM2023

پنجمین رویداد سرمایه گذاری فناوری TIM2023 در پارک علم و فناوری پردیس برگزار گردید. در این دوره از رویداد که با حضور بیش از ۳۵۰ فناور از جمله شرکت فناور پهپاد آسمان و سرمایه گذاری از ۱۲ کشور از جمله مالزی، پاکستان، مصر، بنگلادش، مالزی، ترکیه، کانادا، الجزایر، چین، ارمنستان، سوریه، روسیه، گینه، افغانستان و ایران به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، دریچه ای را برای همکاری چندجانبه در قالب جلسات ارائه، کمیته ها، جلسات B2B، و یادداشت های تفاهم، و همچنین جمع آوری کمک های مالی آزمایشی برای صندوق مشترک D-8 باز کرد.

برگزاری۷۰ نشست بین شرکتهای حاضر در رویداد، ۳ پنل تخصصی و سخنرانی ۸ سخنران اصلی از دیگر برنامه های این رویداد دو روزه بود.

در همین راستا شرکت فناور پهپاد آسمان مذاکراتی با همتایان ایرانی و خارجی خود از کشورهای روسیه، ترکیه، مالزی و… داشته است.

در اختتامیه این رویداد، دکتر امیرحسین میرآبادی رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری ۵ دوره از رویداد سرمایه گذاری فناوری گفت این رویداد نمونه ای از همکاری برای رشد کشورهاست که می تواند الگویی برای سایر کشورهای اسلامی و جهان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *